Sancionadors
Ens correspon l’exercici de la potestat sancionadora davant de les infraccions següents:
- Infraccions molt greus:
- Incomplir les resolucions fermes i mesures cautelars dictades per la CNMC en l’exercici de les seves funcions en matèria de comunicacions electròniques.
- Incomplir greument les obligacions en matèria d’accés, interconnexió i interoperabilitat a què estiguin sotmesos.
- Incomplir greument les característiques i les condicions establertes en matèria de portabilitat.
- Infraccions greus:
- Negar-se a ser inspeccionat o obstruir la inspecció, o no col·laborar amb la inspecció.
- Incomplir de manera tardana o defectuosa les resolucions fermes o les mesures cautelars dictades per la CNMC.
- Incomplir les obligacions en matèria d’accés, interconnexió i interoperabilitat a què estiguin sotmesos.
- Incomplir les obligacions en matèria d’accés, interconnexió i interoperabilitat a què estiguin sotmesos.
- Incomplir les característiques i les condicions en matèria de portabilitat.
- Infraccions lleus:
- No facilitar les dades requerides per la CNMC o retardar-ne injustificadament l’aportació quan resulti exigible d’acord amb la normativa reguladora.
boe.es
Últimes resolucions
Últimes 10 resolucions d’expedients sancionadors en l’àmbit de les telecomunicacions.
Expedientes en tramitación
Número | Asunto | Fecha incoación |
---|---|---|
SNC/DTSA/078/20 | SNC/DTSA/078/20/USO INDEBIDO 902 OPERA | |
SNC/DTSA/079/20 | SNC/DTSA/079/20/USO INDEBIDO 902 TELEFÓNICA | |
SNC/DTSA/060/20 | SNC/DTSA/060/20 | |
SNC/DTSA/051/20 | Acuerdo de incoación de un procedimiento sancionador contra DIALOGA SERVICIOS INTERACTIVOS S.A. INCOTEL INGENIERÍA Y CONSULTORÍA S.A. OPERADORA DE TELECOMUNICACIONES OPERA S.L. CONTACTA SERVEIS AVANÇATS S.L. INCOTEL SERVICIOS AVANZADOS S.L. e INTERNET GLOBAL BUSINESS S.L. por el presunto incumplimiento de la resolución de 4 de febrero de 2020 sobre adopción de medidas provisionales. | |
SNC/DTSA/055/20 | SNC/DTSA/055/20 | |
SNC/DTSA/045/20 | Acuerdo de incoación de un procedimiento sancionador contra MICROSOFT IRELAND OPERATIONS LIMITED por el presunto incumplimiento de los requisitos exigibles para la prestación de servicios de comunicaciones electrónicas. | |
RO 2011/2321 | ||
AJ 2007/1277 | ||
RO 2012/464 | ||
RO 2011/2321 |