SPUaren kalitatea
Posta Zerbitzu Unibertsala (SPU) eskaintzeko baldintzak kontrolatu eta neurtzen ditugu, ondorengo hiru adierazle hauen arabera:
- Gutunak, posta-txartelak eta posta-paketeak igortzeko batez besteko epeen inguruko helburuak.
- Posta bulego eta lokaletan erabiltzailea artatzeko erabilitako batez besteko denbora.
- Fidagarritasun-maila, urte osoan Posta zerbitzuan aurkeztutako erreklamazio guztiak aintzat hartuta, Sustapen Ministerioan SPUaren inguruan egindako erreklamazio-portzentajearen arabera neurtuta.
Azken ebazpenak
Últimas 10 resoluciones de expedientes de calidad del SPU en el ámbito Postal
STP/DTSP/009/23
STP/DTSP/049/21
STP/DTSP/027/20
STP/DTSP/053/19
Posta arloan SPUaren kalitatearen inguruan egindako espediente guztien ebazpenak